Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 20
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων - Η εκπαίδευση ως επένδυση για την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα πλαίσια του ανταγωνισμού της ελεύθερης αγοράς μέσω της βελτίωσης του ανθρώπινου δυναμικού τους, αλλά και στους ...
Η φορολογία εισοδήματος των Α.Ε. και Ε.Π.Ε. στην Ελλάδα από το 2002 εως το 2013
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ...
Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση των λογιστικών καταστάσεων της επιχείρησης ELMEC SPORTS Α.Β.Ε.Τ.Ε
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
Πρωταρχικός μου στόχος με την επιτυχή εκπόνηση της πτυχιακής αυτής εργασίας,
είναι να παρουσιάσω τις επαρκείς ικανότητες και γνώσεις μου όσον αφορά στην
παρακολούθηση-εξέταση-ανάλυση-αξιολόγηση της χρηματοοικονομικής ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ...
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...
Η φορολογική ηθική των νέων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-21)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη φορολογική ηθική των νέων Ελλήνων. Το θέμα αυτό παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διερεύνησης σε μια εποχή δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας. Η σημερινή κρίση είναι ...
Αποτύπωση και αξιολόγηση επιχείρησης ΓΙΟΥΛΑ Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)