Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 39
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.
Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι
περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ...
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Από την αρχαία εποχή η δύναμη του λόγου αποτέλεσε θεμελιώδες μέσο για την έκφραση της ανθρώπινης σκέψης και για την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών. Η επικοινωνία αυτή που αναπτύχθηκε και εξελίσσεται ...
Διαχείριση γνώσης και καινοτομίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετηθούν η έννοια και οι πρακτικές της γνώσης σε σχέση με άλλες έννοιες όπως η ενδυνάμωση σε θεωρητικό επίπεδο αποσκοπώντας στο να βρεθούν νέοι τρόποι ανάπτυξης της γνώσης ...
Καινοτομίες στον αγροδιατροφικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Το θέμα που έχει επιλεχθεί προς ανάλυση είναι ο αγροδιατροφικός τομέας και οι καινοτομίες του. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στην Ελληνική οικονομία μέσω των αγροτικών προϊόντων. Αναφέρονται ...
Εθελοντισμός: Εθελοντικές δράσεις στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-21)
Το θέμα που ακολουθεί στην παρακάτω εργασία, έχει σχέση με τoν Εθελοντισμό και κυρίως με την Εθελοντική δραστηριότητα στην Ελλάδα. Γίνονται αναφορές στην έννοια του εθελοντισμού σήμερα, στις διάφορες μορφές εθελοντισμού ...
Κοινωνική επιχειρηματικότητα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της Κοινωνικής Οικονομίας και των Κοινωνικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, η παρουσία των κοινωνικών επιχειρήσεων και οι ...
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ...
Ο θεσμός της χορηγίας στην Ελλάδα , κατά την διάρκεια της κρίσης, και εταιρίες που την εφαρμόζουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική κρίση, και να διαπιστώσει πιες είναι οι αλλαγές στις πολιτικές των επιχειρήσεων , και στο υπάρχον νομοθετικό σύστημα καθώς και η ...