Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 64
Σ.Α.Ε για την αδιάλειπτη ηλεκτροδότηση οικίας μέσω Α.Π.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η παρούσα πτυχιακή πραγματοποιήθηκε με γνώμονα τον αυτόματο έλεγχο μιας ή περισσοτέρων Α.Π.Ε. με στόχο να μπορεί να υλοποιηθεί σε μια οποιαδήποτε σύγχρονη οικία καλύπτοντας πλήρως τις ενεργειακές ανάγκες μιας μέσης ...
Mία συγκριτική αξιολόγηση των συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Αναλύονται τα συνεδριακά κέντρα, οι αίθουσες ξενοδοχείων που μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια, τα είδη των συνεδρίων που φιλοξενούνται σε κάθε κατηγορία συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
Μαζικά online ανοιχτά μαθήματα (MOOCs): Πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να χαρτογραφήσει τον όρο Μαζικά Online
Ανοικτά Μαθήματα (MOOCs), τις πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις που ανακύπτουν για τα
ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Προκειμένου να αναλυθεί το ...
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ...
Αξιολόγηση ενιαίας πλατφόρμας μαθημάτων ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ: μία μελέτη περίπτωσης για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle είναι ένα ελεύθερο σύστημα διαχείρισης και δημιουργίας online μαθημάτων. Περιγράφεται ως CMS (Course Management System) ή VLE (Virtual Learning Environment), ενώ η ...
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη δημιουργία και παρουσίαση ενός μαθήματος Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων, στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα MOODLE του Α.Ε.Ι Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Το μάθημα αφορά ...
Υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου στο διαδίκτυο με το WordPress και το Office365
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η διαχείριση περιεχομένου στο διαδίκτυο αποτελεί μια ενδογενής συνεργατική διαδικασία κατά την οποία μάλιστα εμπλέκονται διαφορετικοί ρόλοι και αρμοδιότητες. Σήμερα, στην εποχή των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσα από ...
Συστήματα ανάπτυξης διαδικτυακών κοινοτήτων: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η δεύτερη γενιά του Παγκόσμιου Ιστού (Web 2.0) έδωσε μια πληθώρα διαδικτυακών εργαλείων που χαρακτηρίζονται από τη δυνατότητα των χρηστών να δημιουργούν και να μοιράζονται περιεχόμενο με άλλους χρήστες (Youtube, Facebook, ...
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα ...