Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Super markets"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Web application για την ενημέρωση του χρήστη περί εκπτώσεων των συνεργαζόμενων supermarket
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μίας web εφαρμογής για την δημιουργία και διάθεση των προσφορών των supermarkets. Παρόμοιες εφαρμογές έχουν δημιουργηθεί από supermarkets για τα δικά τους προϊόντα. Η ... -
Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό ... -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ... -
Στρατηγικές αποφάσεις Logistics στον κλάδο των Super Markets. Μελέτη περιπτώσεων: Wal-Mart και Carrefour
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01-21) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση δεικτών για τις εταιρείες "Bazaar AE" και "Market In" για τα έτη 2013 - 2015
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσουμε τη χρησιμότητα της ανάλυσης και διερεύνησης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, με τη βοήθεια των αριθμοδεικτών. Για να επιτευχθεί αυτό έγινε ανάλυση και σύγκριση των ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρίας Ι & Σ Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. 2012-2015
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Η ανάλυση μίας οντότητας μπορεί να γίνει, είτε από εσωτερικούς αναλυτές, είτε από εξωτερικούς αναλυτές, όπως στη περίπτωση μας. Πιο συγκεκριμένα θα υπολογισθούν και θα ερμηνευθούν οι τέσσερεις βασικές κατηγορίες αριθμοδεικτών, ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των super market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία η οποία έχει και την μορφή έρευνας ασχολείται με την χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των Super Market κατά την περίοδο της χρηματοπιστωτικής κρίσης που έπληξε τη χώρα μας αλλά και ολόκληρο τον κόσμο. ...