Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στις μέρες μας η χρήση της τεχνολογίας αναμφίβολα κατέχει ένα σημαντικό κομμάτι του χρόνου των ανθρώπων ημερησίως. Η εύκολη πρόσβαση και η πληθώρα των μέσων και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα στο κοινό έχουν εδραιώσει ...