Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Αντιλήψεις"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των ασθενών: η περίπτωση των ιδιωτικών νοσοκομείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-16)Η παρούσα έρευνα σκοπό είχε την διερεύνηση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των ασθενών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες παροχής υγείας του ιδιωτικού τομέα για να εντοπιστούν οι διαφορές τους. Με τον εντοπισμό των διαφορών ... -
Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων ... -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ...