Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κυτάγιας, Χρήστος"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Mία συγκριτική αξιολόγηση των συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Αναλύονται τα συνεδριακά κέντρα, οι αίθουσες ξενοδοχείων που μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια, τα είδη των συνεδρίων που φιλοξενούνται σε κάθε κατηγορία συνεδριακών κέντρων στην Ελλάδα -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία κράτησης και έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στη μελέτη που ακολουθεί, θα ασχοληθούμε αρχικά με τις σύγχρονες εφαρμογές της πληροφορικής και πώς αυτές αποτελούν κρίσιμο παράγοντα στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος. Παράλληλα, θα μελετήσουμε το πως η πολυπλοκότητα ... -
Ερευνώντας τον αντίκτυπο του διαδικτύου στις τουριστικές υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς και διαμονής από την οπτική γωνία του καταναλωτή σήμερα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-13)Τα τελευταία χρονιά το διαδίκτυο έχει εισέρθει στην ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων επηρεάζοντας πολλούς τομείς της καθημερινότητας.Ένας από αυτούς είναι ο τομέας του τουρισμού και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς ... -
Εφαρμογές του Office 365 στην ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης αποτελεί ένα σημαντικό διαθέσιμο εργαλείο των επιχειρήσεων ώστε να δημιουργήσουν εργαζόμενους με πολλές δεξιότητες και ικανότητες. Ο τρόπος με τον οποίο ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού κώδικα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού ... -
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού. -
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...