Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πατσίκας, Στυλιανός"
Αποτελέσματα 18-37 από 55
-
Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η Εργασιακή ικανοποίηση στο δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης: Η εργασιακή ικανοποίηση του διοικητικού προσωπικού των περιφερειακών υπηρεσιών του υπουργείου παιδείας, ερευνας και θρησκευμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-30)Οι δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργία της διοίκησης πολλών δημόσιων οργανισμών αποτελούν πραγματικότητα. Ξεκινώντας από το γεγονός πως το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων είναι το πολυπληθέστερο όλων των ... -
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ... -
Η κρίση στη ναυτιλία από το 2008 (ελληνικός χώρος)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η κρίση της Ελληνικής ναυτιλίας από το 2008. Έτσι, αφού παρατίθεται η σημαντικότητα της ναυτιλίας για την οικονομία, γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της ελληνικής ... -
Η μόδα ως φορέας της τουριστική ανάπτυξης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009) -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-09) -
Καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι καινοτομίες στον τομέα του τουρισμού.Ως εκ τούτου η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια.Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τις καινοτομίες στον ... -
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Καινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Οι ξενοδοχειακές μονάδες σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από τον έντονο ανταγωνισμό, την παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αλλά τις συνεχείς αλλαγές εξαιτίας των νέων τεχνολογιών. Εντός αυτού ... -
Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ... -
Καινοτομίες στον αγροδιατροφικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Το θέμα που έχει επιλεχθεί προς ανάλυση είναι ο αγροδιατροφικός τομέας και οι καινοτομίες του. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στην Ελληνική οικονομία μέσω των αγροτικών προϊόντων. Αναφέρονται ... -
Καινοτομίες στον πρωτογενή τομέα και προγράμματα νέας επιχειρηματικότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο όρος «καινοτομία» αποδίδεται γενικά σε μια νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα, αποτελεί, όμως, μια «κενή» έννοια έτοιμη να προσλάβει το περιεχόμενο που η συνάρθρωσή της με άλλα στοιχεία της προσδίδει σε ... -
Καινοτομίες στον τομέα της ναυτιλίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)Η συγκεκριμένη εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει την εξέλιξη της ναυτιλίας από τα παλαιά χρόνια μέχρι σήμερα, τον 21ο αιώνα, στην Ελλάδα καθώς και την σημαντικότητα αυτού του τομέα. Επιπλέον, προσδιορίζει τον μεγάλο ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Κοινωνική επιχειρηματικότητα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της Κοινωνικής Οικονομίας και των Κοινωνικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, η παρουσία των κοινωνικών επιχειρήσεων και οι ... -
Κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας με θέμα «την κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα » είναι η τόσο κατανόηση των εννοιών και η παρουσίασης της τάσης αυτών των νέων μορφών επιχειρηματικότητας, σε εθνικό αλλά ... -
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Νέα επιχειρηματικότητα συνδεόμενη με καινοτομίες και νέες τεχνολογίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξηγήσει και να αναλύσει την έννοια της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και την σύνδεση αυτών με τις νέες τεχνολογίες. Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την σύγχρονη επιχειρηματικότητα, ...