Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο"
Αποτελέσματα 46-57 από 57
-
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ... -
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού. -
Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με δυνατότητα φιλοξενίας πολλαπλών καταστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η πτυχιακή αυτή αφορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορείου η οποία θα έχει δυνατότητα να φιλοξενεί πολλαπλά μαγαζιά. Σε αυτήν την εφαρμογή θα υπάρχουν 3 ειδών χρήστες: Ο Διαχειριστής, ο Πωλητής και ο αγοραστής. Ο ... -
Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις σε ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-12)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον πολύ ενδιαφέρον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επικεντρώνεται στα προβλήματα που παρουσιάζονται όταν ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας η οποιοσδήποτε επιθυμεί να αναπτύξει κάποιο ... -
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης και επιχειρηματικότητας: H περίπτωση της επιχείρησης Πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-10)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον της εξειδίκευσης και της διεθνοποίησης επιβάλει τη συνεργασία κάθε επιχείρησης με άλλες, με αποτέλεσμα να αποτελεί έναν μόνο κρίκο μιας διευρυμένης εφοδιαστικής αλυσίδας. Κάθε μία ... -
Τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα χωρίς την φυσική παρουσία υπαλλήλων. Αυτό το πεδίο έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται με ταχύς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα της πληροφορικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο, σχετικά καινούριος, χώρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και αναφέρονται τα βασικά στοιχεία που τον αποτελούν, εστιάζοντας παράλληλα στον τομέα της πληροφορικής και τη σχέση του με το ... -
Το ηλεκτρονικό χρήμα και ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Το ηλεκτρονικό χρήμα στις δύσκολες οικονομικές μέρες που διανύουμε, αποτελεί πλέον ένα βασικό συναλλακτικό μέσο. Η καθιέρωση του ηλεκτρονικού χρήματος, οφείλεται αρχικά στην συνεχή τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων χρόνων, ... -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ανάπτυξης και της λειτουργίας των e-παντοπωλείων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των παντοπωλείων από την δεκαετία του ‘60 έως σήμερα και προβάλλοντας ... -
Υλοποίηση ιστοσελίδας καταστήματος αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)