• Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity 

      Κρεζίας, Χρήστος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-17)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα ...
    • Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity 

      Σπέντζας, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-06-26)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine Unity. H ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της βιομηχανίας της διασκέδασης και ένας πολύ ...
    • Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity 

      Νιτσάκης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα ...
    • Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού 

      Κατρακούλης, Μελέτιος; Μανίκας, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# 

      Εξιλζές, Ιωάννης; Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ...
    • Σχεδιασµός και ανάπτυξη top-down 3D video game, µε χρήση της unity game engine και της γλώσσας C# 

      Κάκαρης, Ιωάννης-Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-30)
      Το αντικείµενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο σχεδιασµός και η ανάπτυξη ενός top-down 3D video game µε χρήση της µηχανής παιχνιδιού Unity και της γλώσσας προγραµµατισµού C#. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"