Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "E-Commerce"
Αποτελέσματα 7-21 από 21
-
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ... -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ... -
Η τάση της αγοράς προς το ηλεκτρονικό εμπόριο: η περίπτωση των e-shops φαρμακείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-15)Τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά έχουν κάνει την εμφάνισή τους ιστότοποι οι οποίοι αποτελούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα real life φαρμακείων-φαρμακοπωλείων. Σκοπός των διαδικτυακών αυτών φαρμακείων είναι η αύξηση ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων (B2B)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ανάλυση επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06) -
Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας - ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-03)Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτή η πτυχιακή εργασία είναι η κατασκευή ιστοσελίδας για ηλεκτρονικό κατάστημα βιβλιοπωλείου Πιο συγκεκριμένα, για την υλοποίηση αυτής της ιστοσελίδας έχει γίνει χρήση των γλωσσών ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού κώδικα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την προώθηση της εμπορικής δραστηριότητας επιχειρήσεων στον κλάδο των δερμάτινων ειδών χρησιμοποιώντας εργαλεία ανοικτού ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11) -
Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με δυνατότητα φιλοξενίας πολλαπλών καταστημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η πτυχιακή αυτή αφορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορείου η οποία θα έχει δυνατότητα να φιλοξενεί πολλαπλά μαγαζιά. Σε αυτήν την εφαρμογή θα υπάρχουν 3 ειδών χρήστες: Ο Διαχειριστής, ο Πωλητής και ο αγοραστής. Ο ...