Browsing by Keyword "Μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Now showing items 5-17 of 17
-
Εργαλείο ελέγχου πληροφοριών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) με εφαρμογή σε ειδικές ομάδες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και την ανάλυση συναισθημάτων. Αναλυτικότερα γίνεται αναφορά στην επεξεργασία της φυσικής γλώσσας και στην ανάλυση των συναισθημάτων που προκύπτει από την ... -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στις μέρες μας η χρήση της τεχνολογίας αναμφίβολα κατέχει ένα σημαντικό κομμάτι του χρόνου των ανθρώπων ημερησίως. Η εύκολη πρόσβαση και η πληθώρα των μέσων και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα στο κοινό έχουν εδραιώσει ... -
Καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι καινοτομίες στον τομέα του τουρισμού.Ως εκ τούτου η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια.Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τις καινοτομίες στον ... -
Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ... -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ... -
Το κοινωνικό φαινόμενο του εθισμού της νεολαίας στην χρήση κοινωνικών δικτύων με συσκευές All in One - Οι επιπτώσεις της και η αντιμετώπιση του φαινομένου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο που αναδύεται τα τελευταία χρόνια καθώς αναμφισβήτητα ζούμε στην εποχή των social media. Η χρήση του διαδικτύου από τους νέους έχει αυξηθεί εντυπωσιακά. Με την ανερχόμενη τάση ... -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ... -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...