Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 59-68 από 68
-
Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι ... -
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης και επιχειρηματικότητας: H περίπτωση της επιχείρησης Πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-10)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον της εξειδίκευσης και της διεθνοποίησης επιβάλει τη συνεργασία κάθε επιχείρησης με άλλες, με αποτέλεσμα να αποτελεί έναν μόνο κρίκο μιας διευρυμένης εφοδιαστικής αλυσίδας. Κάθε μία ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα της πληροφορικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο, σχετικά καινούριος, χώρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και αναφέρονται τα βασικά στοιχεία που τον αποτελούν, εστιάζοντας παράλληλα στον τομέα της πληροφορικής και τη σχέση του με το ... -
Το ηλεκτρονικό χρήμα και ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Το ηλεκτρονικό χρήμα στις δύσκολες οικονομικές μέρες που διανύουμε, αποτελεί πλέον ένα βασικό συναλλακτικό μέσο. Η καθιέρωση του ηλεκτρονικού χρήματος, οφείλεται αρχικά στην συνεχή τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων χρόνων, ... -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ανάπτυξης και της λειτουργίας των e-παντοπωλείων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των παντοπωλείων από την δεκαετία του ‘60 έως σήμερα και προβάλλοντας ... -
Υλοποίηση ιστοσελίδας καταστήματος αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...