• Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας 

      Παναγούλης, Χρήστος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ...
    • Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing) 

      Αγγελόπουλος, Νικόλαος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
    • Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα 

      Πλεξουσάκης, Φώτης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ανάπτυξης και της λειτουργίας των e-παντοπωλείων στην Ελλάδα. Ξεκινώντας από την παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης των παντοπωλείων από την δεκαετία του ‘60 έως σήμερα και προβάλλοντας ...
    • Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Μουτσανά, Χρυσαφένια (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
      Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
    • Υπηρεσίες cloud computing με Office 365: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΤΕΙ Πειραιά 

      Τσάμης, Κωνσταντίνος; Μαριέττος, Μιχάλης (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-12)
      Η χρησιμότητα του cloud computing είναι αδιαμφισβήτητη καθώς αποτελεί την ικανότητα κάλυψης αναγκών οποιουδήποτε σε πόρους, μέσω του διαδικτύου, ευέλικτα και οικονομικά. Αξιοποιώντας το, η Microsoft προσφέρει αρκετές υπηρεσίες, ...
    • Υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου στο διαδίκτυο με το WordPress και το Office365 

      Μπότσης, Αργύριος; Ξανθός, Σπυρίδων (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
      Η διαχείριση περιεχομένου στο διαδίκτυο αποτελεί μια ενδογενής συνεργατική διαδικασία κατά την οποία μάλιστα εμπλέκονται διαφορετικοί ρόλοι και αρμοδιότητες. Σήμερα, στην εποχή των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσα από ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Βατσέλα, Λυδία-Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)
      Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"