Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Χυζ, Αλίνα"
Αποτελέσματα 26-36 από 36
-
Ο έλεγχος των offshore εταιριών ιδιοκτησίας ακινήτου στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-24)Η έκταση του φαινομένου των offshore εταιρειών ανά τον κόσμο, έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Η εμπλοκή τους στα μεγαλύτερα οικονομικοπολιτικά σκάνδαλα καθώς και η διαρκής συσχέτιση τους με την ... -
Οι καπνοβιομηχανίες στην Ελλάδα από το 1973 μέχρι σήμερα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει σε έναν από τους πλέον προσοδοφόρους παραδοσιακούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας μας- την καλλιέργεια του καπνού και τις καπνοβιομηχανίες. Ο καπνός υπήρξε σημαντική πηγή πλούτου για ... -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ... -
Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09-23)Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι ... -
Φορολογική συμμόρφωση τα χρόνια της κρίσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-26)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη του επιπέδου της φορολογικής συμμόρφωσης στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης και ο εντοπισμός των παραγόντων που οδηγούν τους φορολογούμενους σε παραβατική συμπεριφορά ... -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ... -
Χρήση διαδικτύου για αναζήτηση προσωπικού: περίπτωση ελληνικής αγοράς εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια φοίτησης στο τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΕΙ Πειραιά (ΤΤ). Η πτυχιακή εργασία αυτή στοχεύει στο να αναλύσει και να αναδείξει τα αποτελέσματα που προέρχονται από τη ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων με έμφαση στα προγράμματα στήριξης από την Ευρωπαϊκή Ένωση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Οι εμπειρίες, που αποκτήθηκαν από τις διάφορες οικονομικές κρίσεις, και κυρίως από αυτήν την οποία διανύουμε ακόμα και στις μέρες μας, οδήγησαν την οικονομική κοινότητα σε λήψη αναγκαίων και αποτελεσματικών μέτρων για την ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των λογιστικών καταστάσεων της επιχείρησης ELMEC SPORTS Α.Β.Ε.Τ.Ε
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)Πρωταρχικός μου στόχος με την επιτυχή εκπόνηση της πτυχιακής αυτής εργασίας, είναι να παρουσιάσω τις επαρκείς ικανότητες και γνώσεις μου όσον αφορά στην παρακολούθηση-εξέταση-ανάλυση-αξιολόγηση της χρηματοοικονομικής ... -
Χρηματοοικονομική απεικόνιση της εταιρείας Μπένερ Ενεργειακή Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)