Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παπαγρηγορίου, Αριστείδης"
Αποτελέσματα 26-34 από 34
-
Σκοτεινός τουρισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Η αυξανόμενη τάση για επίσκεψη σε τουριστικά αξιοθέατα όχι απλά για ψυχαγωγία αλλά για μια προσέγγιση σε μέρη που συνδέονται με γεγονότα που σημάδεψαν αρνητικά τις ζωές των ανθρώπων, οδήγησε σε μια μορφή θεματικού τουρισμού ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στις σύγχρονες πολυεθνικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06) -
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-09)Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, ο ελληνικός τουρισμός συνεισφέρει στο 16,4% του ΑΕΠ, ενώ καλύπτει το 51,2% του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου. Παράλληλα απασχολεί έναν στους πέντε κατοίκους της Ελλάδας και ... -
Συγκριτική ανάλυση του τουριστικού ανταγωνισμού μεταξύ των Μεσογειακών χωρών την τελευταία δεκαετία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04) -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ... -
Τάσεις και προοπτικές της σύγχρονης επιχειρηματικότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι οι τάσεις και οι προοπτικές της Σύγχρονης Επιχειρηματικότητας. Γίνεται μία προσπάθεια προσέγγισης της γενικής έννοιας της Επιχειρηματικότητας, κάποιων μορφών της καθώς ... -
Το επιχειρηματικό σχέδιο ως επιχειρησιακό εργαλείο. Μελέτη περίπτωσης ΕΛΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα ο σχεδιασμός ενός πλάνου ή αλλιώς ενός πλαισίου αποτελούσε καταλυτικό παράγοντα για την σωστή διάρθρωση και οργάνωση είτε μιας μικρής ομάδας ανθρώπων ( π.χ οικογένεια) είτε ενός ευρύτερου ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. -
Τουρισμός και ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Κύπρο. Η περίπτωση της τουριστικής επιχείρησης AmathusTravel
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Όπως προκύπτει από την Ελληνική αλλά και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι αυτές οι οποίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των τουριστών. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ...