Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς"
Now showing items 1-2 of 2
-
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ... -
Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι ...