Browsing by Keyword "Social media"
Now showing items 1-20 of 23
-
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ... -
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ... -
Social media branding
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ... -
Social media marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία θέλει να εξετάσει θεωρητικά και ερευνητικά το βαθμό που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που συναντούν στα social media -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Εργαλείο ελέγχου πληροφοριών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) με εφαρμογή σε ειδικές ομάδες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και την ανάλυση συναισθημάτων. Αναλυτικότερα γίνεται αναφορά στην επεξεργασία της φυσικής γλώσσας και στην ανάλυση των συναισθημάτων που προκύπτει από την ... -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ... -
Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Το κοινωνικό φαινόμενο του εθισμού της νεολαίας στην χρήση κοινωνικών δικτύων με συσκευές All in One - Οι επιπτώσεις της και η αντιμετώπιση του φαινομένου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο που αναδύεται τα τελευταία χρόνια καθώς αναμφισβήτητα ζούμε στην εποχή των social media. Η χρήση του διαδικτύου από τους νέους έχει αυξηθεί εντυπωσιακά. Με την ανερχόμενη τάση ...