Browsing by Keyword "Μικρομεσαίες επιχειρήσεις"
Now showing items 1-13 of 13
-
Επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν μια μορφή οργανωσιακής δραστηριοποίησης ιδιαίτερα σημαντικής, για τη λειτουργία του οικονομικού κυκλώματος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διακρίνονται από τις ... -
Η οικονομική κρίση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα: η περίπτωση των επιχειρήσεων Μέγας Γύρος ΑΕ και Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03-12)Η οικονομία κάθε χώρας εξαρτάται και επηρεάζεται από πολλούς τομείς και παράγοντες. Ένας τέτοιος κλάδος είναι και οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ). Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη και η ευημερία κάθε χώρας εξαρτάται άμεσα ... -
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-01)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η χρηματοδότησή τους
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις σύγχρονες μορφές χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Τα κεφάλαια ακολουθούν την εξής διάρθρωση: Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας ... -
Οι συνεταιριστικές τράπεζες και η σημασία τους για την ελληνική οικονομία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή για τις Συνεταιριστικές Τράπεζες, τα βασικά τους χαρακτηριστικά, ο ρόλος τους και το θεσμικό και επιχειρηματικό τους πλαίσιο. Στο δεύτερο παρουσιάζονται οι μικρομεσαίες ... -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων - E.R.P.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-01) -
Τα οικονομικά προβλήματα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τρόποι αντιμετώπισης τους
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04) -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι τα τελευταία δύο χρόνια η χώρα μας αλλά και οι περισσότερες χώρες του κόσμου βρίσκονται αντιμέτωπες με μια μεγάλη κρίση του οικονομικού, κοινωνικού αλλά και πολιτικού τομέα. Το πρόβλημα όμως ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων με έμφαση στα προγράμματα στήριξης από την Ευρωπαϊκή Ένωση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Οι εμπειρίες, που αποκτήθηκαν από τις διάφορες οικονομικές κρίσεις, και κυρίως από αυτήν την οποία διανύουμε ακόμα και στις μέρες μας, οδήγησαν την οικονομική κοινότητα σε λήψη αναγκαίων και αποτελεσματικών μέτρων για την ...