Now showing items 1-4 of 4

    • Επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος 

      Καραθεοδώρου, Αλεξάνδρα; Καραστατήρα, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-23)
      Ο ΟΤΕ έχει δημιουργηθεί πριν από αρκετές δεκαετίες κι αυτό είναι κάτι που έχει συμβάλει στην δημιουργία της θετικής του εικόνας. Εκτός αυτού μέσα από τα χρόνια που έχει και δραστηριοποιείται η εταιρεία έχει κατορθώσει να ...
    • Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών 

      Αγγελοπούλου, Ιωάννα; Κουλίδου, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
      Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ...
    • Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas 

      Κουφωλιάς, Νικόλαος (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)
      Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ...
    • Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL 

      Δαβέττα, Ανθή; Νικολούζου, Αλεξάνδρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"