Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Μέσα μαζικής ενημέρωσης"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Άνθρωπος, Περιβάλλον, και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06-06)Ο Άνθρωπος προκειμένου να βελτιώσει την καθημερινότητά του εφηύρε διάφορους τρόπους και μέσα που έκαναν την ζωή του στον πλανήτη πολύ πιο εύκολη. Μακροπρόθεσμα όμως, πολλοί από αυτούς τους τρόπους και τα μέσα απέβησαν τόσο ... -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Η επίδραση των ηλεκτρονικών μέσων στην αλλαγή στάσεων του αναγνωστικού κοινού στον έντυπο τύπο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-27)Βασικός σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοχείων που αφορούν την Επίδραση των Ηλεκτρονικών Μέσων στην Αλλαγή Στάσεων του Αναγνωστικού Κοινού στον Έντυπο ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση της "ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε."
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)Η εργασία αυτή αναλύει την «ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε.» σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, εξηγεί της ιδιαιτερότητές της ως εταιρεία Μ.Μ.Ε. ως προς τον λογιστικό της χειρισμό και τον τρόπο που αυτή αναλύεται. Επίσης παρουσιάζει την εταιρεία ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας <<24 Media>>
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η πρόσβαση των καταναλωτών σε περιεχόμενο και υπηρεσίες Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ διευρύνεται παγκοσμίως χάρη στη συνεχώς αυξανόμενη πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εκρηκτική αύξηση που έχει σημειωθεί στη χρήση φορητών έξυπνων ...