Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Κερδοφορία"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-23)Ο ΟΤΕ έχει δημιουργηθεί πριν από αρκετές δεκαετίες κι αυτό είναι κάτι που έχει συμβάλει στην δημιουργία της θετικής του εικόνας. Εκτός αυτού μέσα από τα χρόνια που έχει και δραστηριοποιείται η εταιρεία έχει κατορθώσει να ... -
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ... -
Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε ...